Zgodovina Podravke po letih

Ali ste vedeli?

Ime podjetja Podravka izvira iz naziva za prebivalko Podravskega kraja kjer se nahaja sedež podjetja. Podravka je nastala leta 1947 na temeljih nekdanje tovarne marmelade in predelave sadja Wolf, pozneje pa je postala znana doma ter v tujini po proizvodnji univerzalnega dodatka jedem – Vegeti, ki se že več kot pol stoletja izvaža v več kot 40 držav na vseh petih kontinentih. Podravka je danes prepoznavna tudi po drugih blagovnih znamkah, in sicer Dolcela, Lino, Eva, Fant, Kviki ipd.

Podravka je doma in v tujini postala znana po proizvodnji Vegete.

Logotip Podravke se je skozi leta spreminjal. Prevladujoča barva je predvsem zadnjih trideset let močna rdeča na beli podlagi. Rdeča barva se uvršča med tople barve. Glede na to, da gre za prehransko industrijo je razumljiva izbira tople barve, saj pozitivno vpliva na čustva ljudi.

Najbolj znani Podravkini slogani so bili „Od srca k srcu“, „Podjetje s srcem“, leta pa se je v oglaševalskih kampanjah uporabljal slogan „Ko se s srcem kuha, se kuha Podravka juha“. Srce je, razen v logotipu podjetja, simbolično uporabljeno kot vir čustev pri človeku, saj je znano, da je hrana tudi vir zadovoljstva.  

Poglejte našo predstavitev po letih.