Koprivniška podjetnika, brata Wolf, ustanovita delavnico za predelavo sadja, ki je predhodnica Podravke.
Videz dela Podravke v štiridesetih letih dvajsetega stoletja, ko je bila oljarna.
Delavnica bratov Wolf preide v družbeno last in Podravka dobi ime, ki ga nosi še danes.
Začetek proizvodnje konfitur (finih marmelad).
Začne se proizvodnja novih izdelkov, in sicer kandiranega sadja, žele bonbonov, sadnih sirupov, gorčice, kečapa, sadnih vin, sušene zelenjave, sterilizirane zelenjave in mesnih konzerv.
Začne se proizvodnja znanih Podravkinih juh.
Začetek proizvodnje klasične kokošje in goveje juhe. Petelin na Podravkini kokošji juhi postane simbol dobre domače juhe v vrečki, ki jo je treba kuhati samo pet minut, in pomeni pomoč zaposleni gospodinji. Tega leta sta kokošja in goveja juha prvič predstavljeni na Zagrebškem velesejmu.
Prof. Zlata Bartl skupaj s svojim timom ustvari Vegeto – najbolj znani univerzalni dodatek jedem, ki se proizvaja že več kot pol stoletja in ga je mogoče kupiti v več kot 40 državah na petih celinah.
Podravkin razstavni prostor na Zagrebškem velesejmu.
Podravkin oglas za kokošjo in govejo juho ter ponudbo izdelkov.
Na trgu je na voljo 10 novih juh v vrečkah.
Na embalažo VEGETE 40 se doda slika kuharja, ki je do danes ostal eden od prepoznavnih elementov Vegetine embalaže.
Prva sodelovanja s tujimi partnerji. Vegeta se odpira v svet – prvi izvoz na Madžarsko in v Rusijo.
Začetek proizvodnje Čokolina, kasneje še drugih okusov otroške hrane z zaščitnim znakom medvedka, imenovanega Lino.
Polnilnica mineralne vode v Lipiku preide v sestavo Podravke. Voda je bila takrat znana kot "Naravna mineralna voda", medtem ko je naziv "Lipički studenac" dobila leta 1973. Prva pisna sled o mineralni vodi in njeni uporabi sega v leto 1708, ko so obstajali štirje izviri mineralne vode.
Na trg pošljejo 15 novih juh.
V Ludbregu pri Koprivnici ustanovijo podjetje Belupo, ki se ukvarja s proizvodnjo zdravil.
Zgradba z napisom Podravka je tudi danes vključena v proizvodne obrate Podravke.
V sklopu industrijske cone na Danici je zgrajena tovarna za predelavo mesnih izdelkov – danes Danica mesna industrija, d. o. o.
Oddaja "Majhne skrivnosti velikih kuharskih mojstrov" se prvič predvaja na televiziji.
Izide tudi prva Vegetina knjiga receptov.
Oglas za Podravkino Francosko juho.
Podrobnost s Podravkinega razstavnega prostora na Zagrebškem velesejmu.
Tovarna zdravil in kozmetike Belupo je zgrajena v sklopu industrijske cone Danica v Koprivnici.
Podravka je privatizirana in registrirana kot delniška družba.
Delnice Podravke, d. d., kotirajo v Prvi kotaciji Zagrebške borze.
Mineralna voda je dobila ime "Studenac".
Začne se proizvodnja "Studene" – naravne mineralne vode.
Odpre se nova tovarna Vegete v Koprivnici in tovarna Vegete, juh in praškastih izdelkov na Poljskem.
Podravka je prevzela podjetje Ital-Ice iz Poreča, proizvajalca kakovostnega sladoleda, sladic in distributerja zamrznjene hrane.
Podravka je prevzela češko podjetje Lagris.
V industrijski coni Danica se odpre nova tovarna Podravkinih jedi.
Blagovna znamka Eva postane del Skupine Podravka.
Začne se gradnja nove tovarne otroške hrane.
Podravka kupi poljski blagovni znamki Warzywko in Perfekta ter hrvaško blagovno znamko Lero.
Podravkine juhe praznujejo 50. rojstni dan.
V Dugopolju je odprt nov skladiščno-distributivni center.
50. obletnica najbolj znane Podravkine blagovne znamke – Vegete. V skladu z zlato številko obstoja je proizvedena jubilejna "Zlatna Vegeta", posneta pa je tudi nova epizoda znane oddaje "Majhne skrivnosti velikih kuharskih mojstrov".
Podravka kupi blagovno znamko Belsad.
Podravka je v sodelovanju z mestom Koprivnica vpeljala projekt edinstvenih "Zdravih obrokov", namenjenih osnovnošolcem.
Vegeta Croatia Open Umag – novo ime največjega hrvaškega turnirja ATP.
Petdeseti rojstni dan Podravkinega časopisa, edinstvenega mesečnika na Hrvaškem, s tradicijo, daljšo od pol stoletja.
Podravka in Inštitut Ruđerja Boškovića bosta skupaj ustanovila Center za inovacije v hrani.
V letu, ko Podravkina kulinarična spletna stran Coolinarika.com praznuje svojo deseto obletnico, je število njenih uporabnikov doseglo 100.000.
S kampanjo "Okusi za vse jezike" je Podravka obeležila vstop Hrvaške v EU.
Kuharska oddaja "Kosilo za jutri s Podravko" je najbolj gledana kuharska oddaja na Hrvaškem.