Podravka z Nutritivno strategijo spodbuja uravnoteženo in trajnostno prehrano

Podravka bo s svojo nutritivno strategijo do leta 2027, skozi razvoj novih in inovativnih izdelkov, osredotočena na zdrav način življenja, uravnoteženo ter trajnostno prehrano.

Podravka s svojo nutritivno strategijo do leta 2027, skozi razvoj novih in inovativnih izdelkov, potrjuje osredotočenost na zdrav način življenja, uravnoteženo ter trajnostno prehrano. Svojo široko ponudbo izdelkov bo še naprej prilagajala in dopolnjevala v skladu z zdravstvenimi priporočili, prehranskimi trendi in potrebami potrošnikov. To vključuje izdelke z nižjim deležem soli in dodanih sladkorjev, obogatenih z vlakninami, beljakovinami, vitamini in minerali, kot tudi izdelke na osnovi sadja, zelenjave, stročnic, polnozrnatih žit, rastlinskih beljakovin ipd.

Podravka je nutritivno strategijo oblikovala že leta 2014 in od takrat v svoji ponudbi izdelkov zmanjšala količino soli za 300 ton in sladkorja za kar 1423 ton. Zmanjševanje soli se nanaša predvsem na izdelke, kot so juhe v vrečki, jušne kocke, mešanice za pripravo jedi Fant in mesni program. Še izrazitejše je zmanjševanje sladkorja v ponudbi otroške hrane, žitaric za zajtrk in sadnih namazih.

Poleg prilagajanja receptur obstoječih izdelkov, je podjetje razvijalo tudi nove izdelke, ki so usmerjeni v uravnoteženo prehrano ter zadovoljujejo potrebe potrošnikov. Osredotočeno je tako na izdelke brez aditivov, ojačevalcev okusa in barvil, kot tudi v razvoj izdelkov s posebnimi prednostmi, kot so izdelki brez glutena, izdelki obogateni z beljakovinami, vitamini, minerali, vlakninami, ipd.

Poleg tega je Podravka zmanjšala uporabo palmovega olja in uporablja RSPO certificirano palmovo olje in poleg tega lansirala linijo BIO izdelkov, kot tudi izdelke za vegetarijance in vegane.

Nutritivna strategija, ki se nanaša na obdobje do leta 2027, definira nekaj ključnih ciljev:

  • v 75% novih izdelkih zmanjšati povprečno vsebnost soli in sladkorja za 20% glede na trenutno povprečje
  • v 75 % novih in inovativnih izdelkov uvajanje vsaj ene sestavine, ki spodbuja uravnoteženo prehrano (vlaknine, beljakovine, vitamini in minerali)
  • najmanj 40% novih in inovativnih izdelkov bo temeljilo na sestavinah iz trajnostnega razvoja, tj. sadje, zelenjava, stročnice, polnozrnata žita, rastlinske beljakovine
  • vsi Podravkini izdelki bodo podpirali trajnostno prehrano*

»Nutritivna strategija Skupine Podravka je v skladu s sodobnimi, nacionalnimi, evropskimi in svetovnimi pobudami, ki prehranjevanje usmerjajo k bolj trajnostnim vzorcem. Le ta predstavlja osnovo za razvoj izdelkov znotraj vseh kategorij Podravka, ki s svojo nutritivno kakovostjo in komunikacijo motivirajo in usmerjajo potrošnike k trajnostni prehrani kot prvi izbor za posameznika in družino. Najpomembnejše sporočilo, ki ga skozi cilje nutritivne strategije želimo poslati je, da Podravkini izdelki lahko pripomorejo k boljšim navadam prehranjevanja potrošnikov« je povedala Davorka Gajari, direktorica Senzorike in nutricionizma v Podravki.

*trajnostna prehrana je nutritivno ustrezna (usmerjena v zdravje in dobronamernost posameznika), ima manjši vpliv na okolico med proizvodnjo in komunikacijo, je dostopna in sprejemljiva ((FAO and WHO. 2019. Sustainable healthy diets – Guiding principles. Rome.)