Nutritivna strategija

Podravka s svojo nutritivno strategijo do leta 2027, skozi razvoj novih in inovativnih izdelkov, potrjuje osredotočenost na zdrav način življenja, uravnoteženo ter trajnostno prehrano. Nutritivna strategija je vodič podjetja v razvoju novih in prilagajanju obstoječih receptur izdelkov, da bi le ti bili kakovostni, v skladu s svetovnimi priporočili in trendi ter odličnega okusa.

Podravka je oblikovala nutritivno strategijo do leta 2027, s katero nadaljuje osredotočenost na svoje potrošnike in ohranjanju njihovega zaupanja. Tako še enkrat potrjuje osredotočenost na zdrav, uravnotežen način življenja in trajnostni razvoj. Podravka bo tudi v prihodnje izdelke prilagajala in nadgrajevala v skladu z zdravstvenimi priporočili, prehranskimi trendi in potrebami ter željami potrošnikov. To se nanaša na izdelke z zmanjšanim deležem soli in dodanih sladkorjev, obogatenih z vlakninami, beljakovinami, vitamini in minerali, kot tudi izdelke na osnovi sadja, zelenjave, stročnic, polnozrnatih žit, rastlinskih beljakovin ipd.

Glavni cilji podjetja Podravka skozi nutritivno strategijo do leta 2027 so:

  • v 75% novih izdelkih zmanjšati povprečno vsebnost soli in sladkorja za 20% glede na trenutno povprečje
  • v 75 % novih in inovativnih izdelkov uvajanje vsaj ene sestavine, ki spodbuja uravnoteženo prehrano (vlaknine, beljakovine, vitamini in minerali)
  • najmanj 40% novih in inovativnih izdelkov bo temeljilo na sestavinah iz trajnostnega razvoja, tj. sadje, zelenjava, stročnice, polnozrnata žita, rastlinske beljakovine
  • vsi Podravkini izdelki bodo podpirali trajnostno prehrano*

To so cilji, ki si jih je Podravka zadala predvsem zaradi odgovornosti do svojih potrošnikov. Podravka je v mnogih domovih prisotna že več kot 75 let in že od nekdaj je cilj podjetja ponuditi kakovostne izdelke, kontroliranega porekla za enostavno in hitro pripravo. Slogan Podravke »Vedno s srcem« je za podjetje kontakt z vsakim potrošnikom.

Osredotočenost na trajnostno prehrano, ki je nutritivno ustrezna, ima manjši vpliv na okolico med proizvodnjo in uporabo, je dostopna in sprejemljiva, je danes še bolj pomembno kot kadarkoli prej. To kaže tudi raziskava, ki jo je Podravka izvedla  v sodelovanju z agencijo Ipsos.

Glede na rezultate, je podjetje oblikovalo Nutritivno strategijo, s katero se je zavezalo:

  • k zmanjšanju vsebnosti nasičenih in transmaščobnih kislin, soli (natrija) in sladkorja v svojih izdelkih
  • k optimiziranju izdelkov, ki zagotavljajo bolj uravnoteženo prehrano
  • k razvoju novih izdelkov s fokusom predvsem na otroke, starejšo populacijo, potrošnike s posebnimi prehranskimi potrebami
  • potrošnike seznaniti s pomembnimi informacijami o izdelkih že na samem pakiranju in skozi različne aktivnosti
  • k izobraževanju in opozarjanju pomena hranljivosti in velikosti posameznega obroka

Podravka je nutritivno strategijo oblikovala že leta 2014 in od takrat v svoji ponudbi izdelkov zmanjšala količino soli za 300 ton in sladkorja za kar 1423 ton. Zmanjševanje soli se nanaša predvsem na izdelke, kot so juhe v vrečki, jušne kocke, mešanice za pripravo jedi Fant in mesni program. Še izrazitejše je zmanjševanje sladkorja v ponudbi otroške hrane, žitaric za zajtrk in sadnih namazih.

Poleg prilagajanja receptur obstoječih izdelkov, je podjetje razvijalo tudi nove izdelke, ki so usmerjeni v uravnoteženo prehrano ter zadovoljujejo potrebe potrošnikov. Osredotočeno je tako na izdelke brez aditivov, ojačevalcev okusa in barvil, kot tudi v razvoj izdelkov s posebnimi prednostmi, kot so izdelki brez glutena, izdelki obogateni z beljakovinami, vitamini, minerali, vlakninami, ipd.

Poleg tega je Podravka zmanjšala uporabo palmovega olja in uporablja RSPO certificirano palmovo olje in poleg tega lansirala linijo BIO izdelkov, kot tudi izdelke za vegetarijance in vegane.