O Podravki

Zaupanje naših potrošnikov je naš največji uspeh. Desetletja smo ga gradili skupaj in zahvaljujoč njemu postali vodilna blagovna znamka na področju prehrane v regiji.

Vedno s srcem

Naše temeljne vrednote so ustvarjalnost – ideje, ki spodbujajo srce, saj srce poganja vse ostalo, zaupanje – kot osnova vsakega dobrega obroka, strast – tisto kar obrok spremeni v praznik, zadovoljstvo potrošnikov – mi nimamo potrošnikov, ampak goste za mizo, in vsemu kar ustvarimo dodamo odličnost.

Vsemu, kar delamo, dodamo odličnost

Naši izdelki so visoko kakovostni, praktični in varni. Upoštevajoč prednosti globalnega in lokalnega, so prilagojeni nacionalnim kuhinjam, pri čemer negujemo posebnosti lokalnega okusa.

Ključ našega uspeha so profesionalni, ustvarjalni in podjetni ljudje, ki so v vsakem trenutku pripravljeni storiti nekaj pozitivnega za podjetje ter vložiti dodaten trud in čas v doseganje nadpovprečnih rezultatov.

Več kot šestdeset trgov ...

Smo eno od vodilnih podjetij v jugovzhodni, srednji in vzhodni Evropi. Številni potrošniki so prepoznali vrednost naših izdelkov v več kot petdesetih državah na vseh petih kontinentih.

Vizija

Priprava okusne, zdrave hrane z znanjem in srcem.

Misija

Ustvarjamo okusnejši svet. Vedno s srcem.

Zgodovina Podravke sega v leto 1934, ko brata Wolf v Koprivnici ustanovita delavnico za predelavo sadja, ki je 13 let kasneje dobila ime Podravka. Od takrat je minilo 70 let, danes pa se Podravka uvršča med vodilna podjetja v jugovzhodni, srednji in vzhodni Evropi.

Prehranska strategija

Podravkina prehranska strategija je naše vodilo pri razvoju novih in oživljanju obstoječih receptur izdelkov, da bi zagotovili visokokakovosten in okusen izdelek z ustrezno hranilno vrednostjo za vsako priložnost.