Letošnjo nagrado PRIZMA za komunikacijsko odličnost je prejel projekt Šumi 140 let - Bonboni vseh generacij

Nina Rus Turuk, ki v Žito d.o.o. in Podravka d.o.o. skrbi za odnose z javnostmi in korporativno komuniciranje in Jerneja Turk Strmšek, vodja kategorije bonbonov, sta ob podpori agencije Pristop na letošnji 20. jubilejni konferenci SKOJ prejeli nacionalno nagrado PRIZMA za odličnost v komuniciranju, ki jo podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi PRSS.

Komunikacijski projekt 140 let blagovne znamke Šumi – Bonboni vseh generacij – je tako zmagal v kategoriji celostne kampanje.

»Namen lanske obletnice in komunikacijske podpore z odnosi z javnostmi je bil osveščati potrošnike o blagovni znamki Šumi. Kako? Tako da smo naše ciljne javnosti izzvali: Ste se že kdaj posladkali s katerim izmed Šumijevih bonbonov?

Se morda spomnite legendarnega animiranega Miki Mustrovega oglasa za Visoki C ali alpskih mlečnih bonbonov, Herba bonbonov?« pojasnjujeta Nina Rus Turuk in Jerneja Turk Strmšek.

Zato, da bi se na Šumi bonbone spomnili tisti, ki so jih nekoč že poznali, a nanje morda pozabili ter da bi lahko njihovo 140-letno zgodovino spoznali tisti, ki Šumija še ne poznajo, ali se ga le bežno spomnijo iz otroštva, se je blagovna znamka Šumi odločila za praznovanje, v katerega je skupaj z agencijo Pristop osrčje komunikacije svojega praznovanja postavila razstavo v sodelovanju s Slovenskim etnografskim muzejem: »Šumi 140 let – bonboni vseh generacij«, jo kreativno in komunikacijsko podprla ter nostalgično popeljala ciljne skupine skozi 140 let dolgo zgodbo. Pomen Šumija za slovensko dediščino je ekipi tako v dobrem mesecu dni uspelo predstaviti nacionalno in v komunikacijo zajeti vse opredeljene ciljne javnosti, kar potrjujejo doseženi komunikacijski, hkrati pa tudi prodajni oziroma trženjski cilji.

Dodatne informacije:

Nina Rus Turuk, odnosi z javnostmi Žito/Podravka

Skupina Žito, d.o.o.

Tel.: 01 5876 120

e-pošta: nina.turuk@zito.si